Monday, May 04, 2009

baby got back

31 comments:

joedude said...

YEAH!

Dude show us that sexy girl cartoon thing you did!

tek! said...

i wanna FRRMMBLLLBLBL my face in there

Thad said...

Ditto.

chrisallison said...

i want to meet her parents!

fuck, i mean...

Anonymous said...

"i wanna FRRMMBLLLBLBL my face in there"

You pretty much nailed it.

bobby said...

Shazam!

crsP said...

I guess there must be quite a few guys walking around with skid-marked faces.

She looks like a small woman stuck onto a taller woman.

ryan said...

She looks like a small woman stuck onto a taller woman.

haha yeah she does



Dude show us that sexy girl cartoon thing you did!

haven't worked on it since i mentioned it 4 months ago. sorry folks.

Mike Moloney said...

haha she's got assitutde....

bog_art said...

The kind of girl of you like.. and who doesn't?

chrisallison said...

now THAT"S intelligent design. i've flipped my position on the issue.

Ashley said...

love them high heels.
i think i'm the only female commenting on this drawing. nice work

Danne8a said...

i want to marry her and her bodacious ass! Hot!

Tapan Gandhi said...

so hot. i wanna bounce on it like one of those inflatable castles

Anonymous said...

Are you and Dave not friends anymore?

Anonymous said...

Yeah, what ever happened to you and dave g? when yall made gecko and sticky it was great.

Anonymous said...

is it cuz he's on dat comix webs8?
:(

mike f. said...

i don't think he's really up for dumm. his rough stuff is good but he cant clean up/.

Anonymous said...

I just brought it up because I usally chack both their blogs and they took each other names off.

Anonymous said...

LOL cuz ryan sux. bridge burner.

Anonymous said...

ryan, i don't want to intervene in your personal life since it has nothing to do with me, im just a fan of the artwork, but don't ruin your relationships with everyone you have one hard time with. But I also heard that you and Vin Waller made up, and am glad you're not being a total douche to Dave by putting up caricatures of him and a girl that's young enough to be his daughter.

mike f, said...

yeah, I think ryan learned from some past mistakes, but what is it that's going on with dave, I'm just curious is all. wasn't he your connection to get the gecko and sticky job.

ryan said...

People just change, that's all. Nothing complicated.

Mike, no, my ex-gf's friend was our connection for G&S.

James said...
This comment has been removed by the author.
WIL BRANCA said...

Hey Ryan,

I just noticed your John K. comic (guess I'm a little behind the curve...). I don't know what's going on there or with Dave or with Vincent or whatever else.

I just wanted to say NICE ASS! (On the girl, you sick fuck! :)

Hope everything's okay.

Anonymous said...

Admit it, you're just jealous of his rapping skillz

Mike Terry said...

Ryan, your stuff is too funny!

Anonymous said...

You should really just post what you have of your up chuk cartoon seeing as how your not even halfway done and you barely work on it. You'll probably have an entierly new audience by the time you finish it.

Arschblog said...

Big butts are the best!!!=)

Anonymous said...

mike f said: i don't think he's really up for dumm.

I don't think Ryan is up for it because his comics are actually funny.. not DUMB.

Tongue said...

pretty sssssssssssexey that ass, mind if i touch? well! hands bounce back! whata!